top of page
  • דימוי עצמי

  • קשב וריכוז

  • תפקוד במסגרת וקבלת סמכות

  • התמודדות במצבי לחץ ותחרות

  • שליטה עצמית - ויסות אימפולסיביות

  • בעיות התנהגותיות תיפקודיות

  • מיומנויות מוטוריות, שיפור בקשיים תנועתיים

  • מודעות גוף

  • התמצאות במרחב

  • מיומנויות חברתיות ותקשורת

  • אירגון ותיכנון

  • ויסות חושי, יתר או חסר ברגישות תחושתית

  • העדר מוטיבציה

מורי טויק, מוסמך תעודה טיפול בגישה הניורו  (NDFA) התפתחותית-רגשית

עם ניסיון של יותר מ8 שנים בעבודה עם ילדים וליווי הורים

מפתח שיטת אמ"ת – גישה המשלבת טיפול חוויתי ורגשי –

מורי ליווה מאות ילדים ועשרות הורים בתהליכי אימון וטיפול שונים.

מורי טוויק, מוסמך תעודת מטפל בגישה הניורו התפתחותית-רגשית (NDFA), 

בעל ניסיון של כמעט עשור בעבודה עם ילדים וליווי הורים.

להיות הורה זה לא קל, אבל גם להיות ילד היא חוויה לא פשוטה.

לעתים אנחנו נוטים לשכוח או לזכור במעורפל איך באמ

מורי לקח את ניסיון הילדות שלו עם ההורים בשילוב עם 

"שני דברים חשובים קורים בחייו של אדם . האחד היום בו הוא נולד. השני היום בו  הוא מבין למה. "

מארק טווין

Anchor 1

לצמוח מחדש - זה גם הסיפור שלי

ערב סיום של מחלקת הנוער בכדורסל ברעננה.  בפעם הראשונה בחיי  אני יושב באירוע שכזה . בקרוב אתחיל את דרכי כמאמן כדורסל לילדים ואני כבר בן 38. אני מביט בקהל הרב שהתאסף ועיניי קולטות ילד קטן ונרגש שיושב ליד אימו . בסוף הערב, איש גבה קומה עולה לנאום . הוא מספר על   הילד שלו בן השש , ילד עם לקויות תקשורת ועל השינוי שחל בו בזכות  בחור אחד, שחקן ממחלקת הנוער,  בוגר משנותיו ועם לב זהב.  אותו בחור  אימץ את הילד שלו וטיפח אותו דרך הכדורסל ובעיקר דרך הנתינה והאהבה האינסופית שלו אליו . אט אט מתברר שהאיש גבה הקומה הוא אביו של הילד שיושב לימיני . האב סיים במשפט אחד שגרם לכולם להזיל דמעה: הוא פנה לאותו בחור ואמר לו שהוא שינה חיים של ילד, משהו שלא כולם יכולים להגיד. הסיפור מרגש מאוד והקהל מוחה דמעה ומוחא כפיים.   אני מציץ  בילד המקסים  הזה  שוב ומתפלל בתוכי שיתמזל מזלי ושאוכל לפגוש אותו ולתרום במשהו ושגם אני אצליח לשנות משהו בחיים שלו.

 

שלושה חודשים אחרי, אימון ראשון שלי בחיים, מגרש אספלט, 27 ילדים בני 6 עומדים מולי נרגשים ואני מתרגש לא פחות מהם , מה לעזאזל אני עושה איתם . נכון, אני בוגר וינגייט אבל מי הכין אותי לזאטוטים האלו ?. את  החצי הראשון של האימון אני עובר בסדר,  יש לי  מעט כדורים  ובעיקר הרבה ילדים מתרוצצים, קופצים ושמחים. בבת אחת השמחה מתחלפת בדאגה כי אחד הילדים קיבל מכה בפנים  ומדמם , אני ניגש אליו והוא בוכה . הוא נראה לי מוכר ואני לא מצליח לזכור מהיכן ,  אני מרגיע אותו , מביט בו מקרוב שוטף את פניו ומתקשר לאימו . ברגע הזה השתנו חיי, בשיחה הזו הבנתי את המשמעות האמיתית של מי אני . אימו של הילד מספרת לי עליו ואז  האסימונים נופלים,  זהו הילד שהתפללתי שאפגוש, אני מבקש את רשותה לאמן אותו באופן התנדבותי.   הקשר בינינו הלך והעמיק ובזכותו אני נמצא היכן שאני. הבנתי שאני יכול ורוצה לעזור לילדים, אני יכול להצמיח מחדש התחלות של ילדים והוריהם לשיפור איכות חייהם וליצירת משפחות  מקושרות ואוהבות . הילד אגב משחק היום כשחקן מקצועי במחלקת הנוער של עיריית רעננה...

העוצמה מצויה ביכולת הנתינה

מאז ומתמיד שמתי לעצמי מטרות והגעתי אליהן. באחת מהן הצלחתי מאוד, היה לי עסק עצמאי  בתחום הבנייה, עם הכנסה כספית ושקט כלכלי ארוך טווח. העסק התרחב עם השנים וכך גם כאבי הבטן שליוו אותי. העסקתי עוד עובדים, יצרתי שיתופי פעולה וגייסתי עוד ועוד לקוחות והכנסות. חשבתי שאהיה "מסודר". בכל בוקר קמתי עם תחושה פנימית שיקרית,  והמשכתי לעבוד כמו מכונה. מידי פעם הבנתי שזה לא ממש אני, מידי פעם שאלתי את עצמי האם זה באמת מה שאתה רוצה לעשות? האם זוהי תרומתך?.  ובכל זאת המשכתי. עד שיום אחד לפני מספר שנים חוויתי אירוע בריאותי תיפקודי שבעקבותיו השתנתה כל תפיסת עולמי.  בפעם המי יודע כמה נכנסתי לאיכילוב ומבלי לדעת מה יהיה הפעם, נאמר לי שיש לי שעתיים להתכונן לניתוח בעקבות חסימה במעיים חמורה שיכלה לגרום לי למוות. רגע לפני הניתוח כשאני מביט באורות הניאון הבטחתי לעצמי שאשנה את עולמי , וכך היה. בגיל 37  מצאתי את עצמי בלבטים איך ממשיכים. דבר אחד היה לי ברור:  הרצון להיות מוביל דרך ולעזור לאחרים.. בחרתי בספורט ובמיוחד בכדורסל. מטרותיי האישיות הפכו לחברתיות ובתוך שנה אימנתי ילדים מגילאי 5 ועד 17. כבר אז ראיתי איך אפשר להוביל ילדים למקום בהם הם יחוו, ערכים עצמאיים, נורמות חברתיות, כישלון והצלחה, והכי חשוב ביטחון ודימוי עצמי גבוה.  "כל מה שילד צריך זה מבוגר אחד שיאמין בו" אמר קרליבך. אני הוא המבוגר הזה שמאמין בילדים ולכן החלטתי לעבוד עם ילדים עם לקויות תקשורת/ התנהגות. למידה ולהעצים באמצעות שילוב הגישה - הנוריו התפתחותית -  תיפקודית.

האני מאמין שלי

תפיסתי המיקצועית והחברתית היא להאמין שכל אחד יכול לצמוח מחדש לתוך עולם ערכים אישי וחברתי, ולשפר את תיפקודו בעולם הזה. אני מאמין שבכל ילד קיימות הכולות, ולפעמים צריך פשוט לכוון אותו ולהתוות לו את הדרך על מנת להגשים יכולות אלו. אני כאן בשביל להעניק לילד את אותם כלים שיעזרו לו להתפתח ולהיות מוכן ל"חיים האמיתיים". מאז ומתמיד מה שהניע אותי הוא הצורך האישי שלי להתפתח כאדם, ביכולות ההכלה השונות, ביכולות הלמידה והידע. לצמוח מחדש כאדם ולהצמיח מחדש אדם אחר עולה על כל דבר שהכרתי.

אני מחוייב!

  • להעצמת הביטחון והדימוי העצמי של הילד

  • לשימור ופיתוח הקשר האישי עם הילדים והוריהם, לפני תוך כדי ואחרי

  • ליצירת מגע אנושי

  • לשתילת זרע שמחת החיים  

  • לפיתוח מיומנויות מוטוריות

  • להקנות ערכים עצמאיים

  • להקנות ערכים חברתיים

  • למקצועיות, אמינות ואחריות בתהליך

  • למתן כלים ןפתרונות מעשיים להורים

  • להיות קשוב ופתוח לצורכי הילדים וההורים בתהליך

ניסיון מקצועי

Anchor 2
  • מאבחן ומטפל בילדים, מייעץ להורים בגישת  NDFA, הניורו-התפתחותית-תיפקודית, שפותחה על ידי רמי כץ, (פסיכולוג בכיר)

  • מאבחן ומטפל באומנות לחימה בשיטת שתי חרבות (לוחמי האור), בפיתוחם של המאסטרים עמית לבני ואמיר שרירא

  • מאבחן ומטפל באמצעות הכדורסל, גישה שפותחה "בלצמוח מחדש" ברמת הטיפול פרטני והקבוצתי.

  • בעל ניסיון רב בעבודה עם ילדים, כמאמן כדורסל בוגר וינגייט,   מנהל קייטנות ומנחה סדנאות לילדים,  וכמורה מחליף בבתי ספר ברעננה

איך זה מתבצע?

Anchor 3
  • פגישת הכרות ומילוי שאלון ואיבחון – בשלב ראשוני זה אתרשם מכם ואקבל מידע ראשוני על תיפקודיו השונים של ילדכם, במהלך הפגישה אסביר לכם על הגישה בה אני מטפל ובפגישה זו כבר נניח אבני דרך להמשך. 

 

  • גיבוש נושאים ויעדים – חשוב מאוד להקשיב לעולמכם ולעולמו של הילד ולבדוק מהו הנושא העיקרי שבזכותו אשרת אתכם, גיבוש נושאים יכול להוות תוכנית עבודה ושלד לצמיחה המחודשת.

 

  • התאמת הפעילות המובנית עם החניך – כל אחד מאיתנו מתחבר לנושאים הקרובים לליבו. במיוחד ילד שעדיין "מחפש" את זהותו והשתלבותו החברתית. לצמוח מחדש מגיש ארגז כלים רחב בו הילד יוכל לבחור במה להתאמן ולהנות. 

 

  • אימון פרטני / קבוצתי  - אני מאמין שכל מטפל או מאמן באשר הוא מתפקד כנציג החברה, זאת על מנת שהחניך יוכל להשתלב בתקשורת ובמיומנות חברתית, עליו לעבור את השלב הפרטני ולמלא את "הדלי של עצמו".  במהלך האימון הפרטני יקבל החניך כלים מוטוריים וריגשיים ויתמודד עם מצבים "מדומי מציאות" שבהם הוא מתקשה לבטא את עצמו, או נמנע מהם. 

 

  • יעוץ ועבודה מול גורמי חוץ, אנשי חינוך ומאבחנים – שיתוף הפעולה עם אנשי מיקצוע נוספים יתן מענה מערכתי ותמונה כוללת לעבודה משותפת ומסוכרנת מטרות, גם אם הן נקודתיות בנושאים ספיציפיים ותקופתיים. אני בדיעה שבמידת הצורך צריך שיתוף פעולה עם איש מיקצוע משלים, יש לאפשר טיפול הוגן ונכון לילדכם. החשיבות העליונה היא אתם וילדכם ולא ההפך. 

 

  • ייעוץ להורים ובניית תוכנית עבודה – אחד מהגורמים העיקריים להצלחתו של תהליך התפתחותי מאין זה, אלו ההורים. העבודה עם ילדכם והכוונתו מתחילה בטיפול איתו, אך החשיבות שלכם כהורים היא להשתמש בארגז הכלים שאעניק לכם, ובו אתם תוכלו לפתח ולהצמיח יחד את ילדכם ולשנות את איכות חייכם. ההורים שנפגשים איתי יוצאים עם תוכנית פעולה המגדירה באופן ברור, נושאים לטיפול על פי חשיבותם.

לצמוח מחדש -  חממה טיפולית אנושית לצמיחה ולרכישת מיומנויות חדשות

לפגישת ייעוץ ראשונית

            צרו קשר:

054-9140492

mori.regrow@gmail.com

Success! Message received.

לפגישת ייעוץ ראשונית

            צרו קשר:

054-9140492

mori.regrow@gmail.com

Success! Message received.

 

למורי היקר שלנו,
אתמול התקיים המשחק הראשון של אמירי שלנו בליגת הכדורסל.
לא מעט חשבנו עלייך: 
יש לך חלק חשוב בבטחון של אמירי, ההתקדמות שלו והאהבה למשחק!
כשהוא הגיע אלייך בכיתה ג הוא חשש ואף רצה לעזוב.
אנחנו לא ויתרנו ואתה הפכת אותו לעוזר שלך ושוחחת איתו ורתמת אותו לצידך.
היום, כשהוא בליגה - אנחנו מלאים גאווה
וגם עם המון תודה, ענקית לך!

אתה מורה בחסד עליון, איש מדהים ונשמה ענקית.

אוהבים אותך מאוד 

 

 

 

 

 

מורי היקר.
אנו מוצאים את ההזדמנות להודות לך על העבודה המדהימה שאתה עושה עם
בננו.
בננו בן  ה-10 שחווה קשיים חברתיים עבר טיפולים רגשיים, וקבוצות שונות
להקניית מיומנות חברתיות, אליך הגענו לאחר ששמענו המלצות חמות עליך
ועל דרך הטיפול הייחודית לך.
כבר בתחילת הדרך , שילבת אמפטיה והחדרת מוטיבציה בבננו עם חוסר
התפשרות על השלמת משימות, ודחיפה להישגים וזאת תוך כדי אימוני כדורסל
אישיים , לעיתים כצופה מהצד היה קשה להבחין מי יותר נהנה מהאימון.
בננו היקר, נקשר לדרך האימון מהר מאוד, ומאימון לאימון השתפר בטחונו
העצמי, והאמונה שלו בעצמו וביכולותיו, הדבר התבטא מיד באמרות כמו "אני
תותח", "אני טוב". שמעולם לא יצאו מפיו קודם לכן.
תוך פרק זמן קצר מאוד , חל שיפור ניכר בלימודיו, וזאת למרות היותו בעל
קשיי למידה.
כיום, מזה כשנה שהנך חלק ממשפחתנו, תרתי משמע )בננו זוכר את ביקורך
אצלנו בבית( , ן מצפה בכיליון עיניים למפגשי הכדורסל.
לעיתים אנו כהורים שרוצים לתת את הטוב ביותר לילדנו, נמצאים בתוך
סיטואציות הגורמות לנו לתהות האם הטיפול שאנו נותנים לילדנו הוא הטוב
ביותר, אתך מיד הרגשנו את החיבור, והפריצה של בננו בכל התחומים הגיעה
מהר מאוד, כיום ששואלים אותנו כיצד קרה הדבר, אנו עונים מיד שתי מילים
"לצמוח מחדש".
ההורים של רועי.

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------

 

 

מורי היקר,

 

כשגיא שלנו נכנס למכונית, מזיע, מתנשף, מחייך, אנו שואלים אותו איך היה היום. הוא עונה: כיף ומעייף. וזה הסוד שלך, מורי, שילוב של עבודה קשה עם כיף גדול.

אנחנו כבר שנה שנייה איתך, בהתחלה בפרטי ועכשיו בקבוצה וזה רק נעשה נכון יותר!

חיפשנו במשך חודשים את השילוב הזה. מישהו שבאמת יאמין בבן שלנו, שיעזור לו לבנות ביטחון, אמונה בעצמו תוך מציאת החוזקות שלו, מישהו שיעזור לו לבנות ארגז כלים להתמודדויות לא פשוטות וכל זאת בשילוב הנאה רבה. מישהו שיעזור לו להתקדם בכל המובנים והתחומים – מוטורי, חברתי ורגשי.   

בכ"כ הרבה מקצועיות,רגישות ויסודיות הלכת איתנו צעד צעד, הגדרת מטרות, ראית את האפשרויות הגלומות בגיא וכמו שלימדת אותו לא לוותר, ולקום גם כשנכשלים ולא הכל הולך, כך גם אתה נלחמת עליו!

 

רוצים להודות לך על שאתה בחיינו, על שאתה לוקח חלק בהצלחות עם גיא ובתקווה לעוד הרבה הישגים ו'כיף ומעייף' איתך!:))

 

מעריכים מאד,

עטרת ואודי

 

 

-------------------------------------------------------------------------

 

 

הילד הזה הוא הבן שלי. ילד מקסים ומיוחד במינו בן 11.5 שלפני מספר שנים שנים אובחן על הספקטרום. לפני כ 5 שנים הוא נחשף לעולם הכדורסל באמצעות בחור מיוחד במינו (אותו בחור עליו דיבר בעלי באותו ערב) ומאז הכדורסל זורם לו בדם. בתחילת הדרך לא היה לנו ברור עד כמה הוא יצליח למצוא את עצמו בעולם הזה של הכדורסל. משחק שמורכב מאינסוף אינטראקציות חברתיות, קבלת סמכות ומצבים שמשתנים ללא הרף, כל אותם דברים שקשים מאוד לילדים על הספקטרום. למרות החששות והספקות שהיו לנו רשמנו אותו לחוג כדורסל.
כבר בפעם הראשונה שבאתי לקחת אותו מהחוג ופגשתי את מורי הבנתי שעומד מולי אדם יוצא דופן. שיחת הטלפון שבאה בעקבות פציעתו של בני באימון הראשון רק חיזקה לי את זה. באותו רגע שמורי הבין שזה אותו הילד שראה באותו ערב הוא התחיל לחקור את הנושא וללמוד כמה שיותר וזאת על מנת לדעת איך להגיע לליבו של הילד. זה כלל שיחות אינסופיות איתנו, עם המשלבת וקריאת חומר עיוני באינטרנט. לאט לאט הקשר הלך והעמיק ומורי ביקש לקחת את בני לאימונים "אחד על אחד" על מנת לקדם אותו ולעזור לו. המטרה שלו הייתה אחת: להכניס אותו לליגה המקצועית בעירנו.
האמונה של מורי והגישה הבלתי מתפשרת שלו הם אלו שבסופו של דבר עזרו לבן שלנו להתקדם ובסופו של דבר המטרה הושגה והוא היום שחקן מקצועי במחלקת הנוער בעירנו. אחרי התחלה לא פשוטה, שגם במהלכה מורי ליווה אותו ואותנו, הוא הצליח להשתלב בסופו של דבר בקבוצה וכיום הוא שחקן מן המניין.
הרוגע והשקט הפנימי של מורי בשילוב יכולת הנתינה והאהבה האינסופית שלו הופכים אותו ל coacher הכי טוב שמישהו יכול לבקש עבור הילד שלו (וגם עבורו למען האמת). הוא מוצא את הדרך להגיע לליבו של הילד בסבלנות וברוגע. הוא לא מתייאש, גם שלפעמים זה נראה אבוד.
מורי תמיד אמר לנו שלבן שלנו היה תפקיד חשוב בחייו וזה להכין אותו להיות אבא בשלב הראשון ולהראות לו, או יותר נכון לכוון אותו למה שהוא באמת צריך ורוצה לעשות בחייו. אנחנו מרגישים זכות גדולה להיות חלק מכל הדבר הגדול הזה שמורי עושה ומאמינים בו וביכולת שלו לעזור לאחרים באמונה עיוורת. אין לנו ספק שכל ילד שיזכה לעבוד עם מורי ירוויח ובגדול.
מילה קטנה להורים – אם יש מה שלמדנו בכל השנים האלו מאז שבננו אובחן זה שהתפקיד שלנו כהורים זה להאמין בילד וביכולותיו. ילדים עם לקויות יכולים להגיע להישגים גדולים מאוד. אנחנו כהורים לא צריכים לפחד מלאתגר אותם ולגרום להם להתמודד גם עם דברים שעל פניו נראים לנו קשים ובלתי אפשריים עבורם.   

 

 

--------------------------------------------------------------------------

 

מכתב תודה 

לכל מאין דבעי,

את מורי טויק אנו מכירים שנתיים, כמאמן כדורסל בחוג של אמיר, הבן שלנו, כיום בן 9. אמיר היה ילד רגיש מאוד, מופנם וביישן עם אהבה לכדורסל אך עם חשש לקחת חלק בחוג שכזה. החלטנו לרשום אותו ואכן, ההתחלה לא הייתה פשוטה. הוא דרש שאחד מאתנו יישאר במהלך האימון מתחילתו עד סופו. וזה היה לא פשוט עבורנו. גייסנו את הסבתא, יצאנו מוקדם מהעבודה רק בשבילו. לאחר שלושה חודשים, כשחשבנו להרים ידיים ולהוציא אותו מן החוג מורי התעקש שלא נעשה זאת. הוא רתם את אמיר למשימות של עזרה למאמן, הוא קיים איתו לא מעט שיחות וזה פשוט עבד. אמיר צבר בטחון, ציפה בכיליון עיניים לאימונים עם מורי והקבוצה והחשוב ביותר הוא שהילד פתאום גילה מיומנויות חברתיות שלא היו לו: פתיחות, שיתוף פעולה ועזרה לזולת. במהלך השנה הראשונה של חוג הכדורסל אמיר הפך להיות שמח ונמרץ ואף זכה במקום הראשון בתחרות קליעות לסל! השיפור ניכר לא רק בכדורסל אלא גם בלימודים ובפן החברתי בכיתה. המורה שיבחה את השינוי שחל בו. 
אין לי ספק שלולא ההתעקשות של מורי, השיחות שהוא קיים אתנו בנוגע להתקדמות של אמיר (מרצונו החופשי בלבד) והמחויבות האדירה הזו להצלחתו של הילד הביאה את אמיר למקום שהוא נמצא בו כיום: ילד מאושר, עם בטחון עצמי, חברותי ומשימתי. 
לאחרונה התחלנו תהליך עם מורי שבו הוא עובד עם אמיר על תרגילי קורדינציה, מיקוד וריכוז. התהליך הוא פרטני שבו מורי משלב מספר אביזרים וטכניקות בעבודה עם אמיר. אמנם התקיימו רק מספר פגישות אך כבר ניכר באמיר שינוי בהתנהגות בבית ובנכונות שלו להתמיד במשימה לא פשוטה לאורך זמן. אנחנו, כמובן, שותפים מלאים לתהליך (יש גם משימות לבית שהוא אמור לבצע איתנו).

מבחינתנו, מורי הוא הרבה מעבר למאמן כדורסל. הוא מורה לחיים. הוא אנושי, מתחשב, בעל אינטילגנציה רגשית גבוהה, אחראי בצורה בלתי רגילה ומחויב למשימה ודבק בה (למרות שלעיתים זה נראה כנגד כל הסיכויים). התמיכה שלו בנו כהורים והעבודה הנהדרת שהוא עשה עם אמיר איננה מובנת מאליה עבורנו. ועל כך אנו רוצים להוקיר ולהודות.
הרב שלמה קרליבך אמר:
"כל מה שילד צריך הוא מבוגר אחד שיאמין בו", ומורי הוא דוגמא מצוינת לכך.

בברכה,
עודד ואביטל כהן, רעננה

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------

 

מורי היקר 
קשה לנו להיפרד ... אבל הגיע הרגע .
רצינו לומר מילות תודה והרבה הערכה על הדרך והמסע.
לבנינו האהוב בן ה 10 היו בעיות בקריאה ובכתיבה, עד כדי הימנעות, בנוסף יכולת גופנית ירודה , עם חוסר יציבות . 
לאחר שאובחן בכישורי למידה על ידי המאבחנת אורלי דרור המקצועית והמדהימה, החלטנו על מטפל פרטני, "אחד על אחד" .
לשמחתנו הרבה קיבלנו אותך.
בננו מהרגע הראשון אהב אותך וציפה למפגשים איתך. 
בזכות היכולת המקצועית שלך לתקשר איתו ולהניע אותו , הצלחת לגרום לשיפור מתמיד, ביכולת הקריאה, הכתיבה, הריכוז והיציבות שלו. וכמובן לשיפור מתמיד בעלייה בביטחון העצמי שלו . מודים לך
על ההשקעה והעבודה המצוינת. תודה מקרב לב 

 

מהרגע הראשון שבננו הגיע למורי נוצר חיבור.
לא היה פשוט בפעם הראשונה להביאו "לחוג כדורסל" אך פעם אחר פעם הוא הסכים לבוא וזאת תודות למורי ולא לכדור.
היחס האישי והנתינה האינסופית שמורי משדר לילד גורמת לו פשוט לרצות להיות שם.
עם האכפתיות, השקעה רבה, סבלנות והקשבה מצליח מורי "לגעת" בילד ובאמצעות הכלים שיש לו מקנה לו תחושת העצמה ומסוגלות שבסופו של דבר גורמים להעלאת בטחונו העצמי.

ממליצה בחום רב!!!

 

 

--------------------------------------------------------------------------

 

 

מורי היקר                                                                                                         
אנו רוצים להודות לך על תקופה מדהימה
בה אתה מלווה אותנו ואת הבן שלנו.

אין ספק שמאז שהתחלנו את הליווי הצמוד
השתנו חיינו מקצה לקצה.
נתת לנו להבין שהילד המדהים שלנו
הוא ילד ככל הילדים
שיכול להמריא להישגים מופלאים
אתה עושה הכל מהלב ונותן מעצמך את כולך
אתה מקצוען אמיתי לחיים
מורי,
שינית את חיינו, נכנסת לליבנו ואנו מעריכים אותך מאוד, תודה על הכל.
ההורים של רועי

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------

 

 

מורי,

אנחנו מבקשים להודות לך על הטיפול המיוחד והמסור ביותם בננו.

יותם שמתמודד עם קשיים בקשב ותקשורת הגיע אליך כשהוא סובל מדימוי עצמי נמוך, מסתגר וחסר מוטיביציה.

כבר מהמפגש הראשון הצלחת לרחוש את אמונו ולפתח איתו קשר חיובי ומעצים.

יותם אוהב ומעריך אותך, וקשוב מאד להדרכה שלך.

כיום לאחר מספר חודשים של טיפול השינוי מורגש ומרגש.

יותם בטוח יותר בעצמו. הוא עצמאי יותר, יוצא יותר מהבית, משתתף יותר באירועים חברתיים ועומד יותר על שלו.

הוא גם ספורטיבי וחזק יותר ומאמין ביכולתו להצליח.

תודה!

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bottom of page